آخرین مطالب

سردار شریف: عملیات روانی دشمن برای انتخابات شکست خورد سیاسی

سردار شریف: عملیات روانی دشمن برای انتخابات شکست خورد

  بزرگنمایی:
سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به فعالیت یک سال و نیم پرحجم، مداوم و برنامه‌ریزی شده دشمن برای زیر سئوال بردن انتخابات در ایران گفت: هزینه های سنگینی انجام دادند، تولیدات رسانه‌ای زیادی داشتند و طراحی بسیار دقیقی اعمال کردند که بخشی از آن ناظر به ضعف های ما بود و تلاش داشتند انتخابات را از رونق بیاندازند اما شکست خوردند.

سردار پاسدار رمضان شریف روز دوشنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان اظهار داشت: حتی قبل از اینکه رای ها شمرده و اعلام رسمی شود، یک خبرنگار مشهور آمریکایی اعلام کرد مشارکت در انتخابات در ایران 9 درصد است و هر کس غیر از این بگوید، اشتباه کرده است.

وی تاکید کرد: هرگز امکان این نیست که قبل از باز شدن صندوق های رای با وجود همه نظرسنجی ها کسی بتواند با این قاطعیت خبر اول تولید کند، به صورتی که این خبر اول، مبنا و مرجع همه رسانه ها شود، اما حتی نزدیک ترین جریان های رسانه ای آمریکا به این رویکرد، روی خوش نشان ندادند و این خطای رسانه ای شاید بی‌سابقه باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بالای 40 درصد مشارکت مردم در انتخابات اعلام شد افزود: باید با تمام وجود از ملت فهیم، هوشمند و زمان شناس ایران اسلامی تشکر کرد که زیر بمباران یک و نیم ساله رسانه های دشمن دچار خطای محاسباتی نشدند و همچنان به نظام، انقلاب و آرمان شهیدان، امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پایبندی نشان دادند.

سردار شریف تصریح کرد: در استان کرمان مردم 50 درصد در انتخابات مشارکت کردند که 10 درصد از مشارکت همگانی کشور نیز بالاتر بود و جای تبریک مضاعف دارد.

وی گفت: هیچ لحظه ای چهره مبارک رهبر انقلاب را فراموش نمی کنم که به ایشان عرض کردم مردم کرمان و همرزمان حاج قاسم سخت مشتاق زیارت حضرتعالی هستند و رهبری انقلاب با نگاهی که یک دنیا حرف در آن بود، فرمودند، من مردم کرمان را خیلی دوست دارم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در ملاقات مردم کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب اسلامی، معظم‌له عبارات بلندی را در خصوص مردم کرمان بیان کردند و تاکید کردند کرمانی ها نخبه پرور هستند و جا دارد رسانه ها بر روی بیانات ایشان کار ویژه و مفصل تری انجام دهند؛ اینها می تواند امید به آینده را در جوانان سرزمین افزایش دهد و دلگرمی برای کسانی که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن افتخار آمیز باشد.

وی تصریح کرد: جا دارد رسانه های ما به صورت جریان عمومی، راجع به توانمندی ها، پایمردی ها، میزان ارادت و شجاعت ها در عین کمبودهایی که در استان کرمان وجود دارد و اینکه انتظار داریم بیشتر به این استان برسند، بپردازند؛ مردم کرمان پای نظام هستند که آخرین آن شرکت در انتخابات بود.

سردار شریف تاکید کرد: رسانه ها انتخابات را پایان یافته تلفی کنند، رو به جلو حرکت کنیم و سرمایه های اجتماعی را تخریب نکنیم؛ چهره های جدید را تحویل بگیریم. انتخابات فرایند خاص سیاسی خود را دارد و همه ما باید قدردان مردمی باشیم که برندگان اصلی صحنه انتخابات هستند.

وی ادامه داد: همه کسانی که در صحنه انتخابات نامزد شدند چه آنان که رای آوردند و چه آنان که رای نیاوردند، به طور حتم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای گرم کردن تنور انتخابات آمدند و حضورشان موثر بوده است؛ ما هم تلاش کنیم از همه آنان قدردانی کنیم و همه برای سازندگی، عمران و آبادانی استان تلاش مضاعف همگانی شاهد باشیم.

شرایط فلسطین

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در دنیا تصریح کرد: از عجایب است که رسانه ها می توانند کاه را کوه و کوه را کاه جلوه دهند و بسیار هم حرفه ای، هوشمندانه و کارآزموده در این عرصه ظاهر شوند.

وی گفت: شاید برای 75 سالی که از اشغال فلسطین گذشته، یک مرتبه روزنه‌ای باز شد که افکار عمومی بتوانند، خودشان را از کمند جریان سازی رسانه های دشمن دربیاورند زیرا امپراطوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها اصلا اجاز نمی‌داد موضوع توجه مردم به اشغال سرزمین فلسطین و ظلم و جوری که در 70 سال علیه این ملت شده را کسی متوجه شود.

سردار شریف با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در 40 سال قبل بیان کرد: رسانه ها توجه خود را از 10 هزار شهیدبزرگ و کودک لبنانی به موضوع خیلی جزیی آسیب یک دختر در ایتالیا منحرف کردند و این جریان را یک خبرنگار ماهر صهیونیستی رقم زد.

وی با اشاره به حمله آمریکا به عراق به بهانه سلاح شیمیایی و کشتار جمعی بیان کرد: به قدری میزان غلظت خبرها را بالا بردند که میزان افراد موافق حمله طی 2 هفته از 34 درصد به 85 درصد رسید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، فشار فلسطینی ها در تمام سرزمین های اشغالی علیه اسرائیلی ها بسیج می شود، از هم اکنون با جریان سازی قوی تلاش می کنند بگویند رژیم صهیونسیتی آمده صلح و سازش است، اما در گفت و گوهای قاهره دنبال به دست آوردن تمام چیزهایی هستند که در جنگ به دست نیاوردند.

وی ادامه داد: آنها فکر می کنند کسانی که جنگ چهار ماه و نیمه علیه رژیم صهیونیستی را اداره کردند متوجه نیستند و اگر آتش بس انجام و گروگان ها آزاد شدند، اما دوباره جنگ را شروع کنند، چه آورده ای برای حماس و رزمندگان فلسطین دارد؟.

سردار شریف با اشاره به بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه بیمارستان ها در غزه بیان کرد: ممانعت از رسیدن کمک ها به غزه یک نسل کشی مسلم و بسیار باز است که همه ناظران سیاسی و خبرنگاران متوجه آن هستند.

وی تاکید کرد: وقتی یکبار رسانه ها از کمند صهیونیست ها خارج شدند، غوغایی در دنیا به پا شد، بی سابقه است که در 74 سال گذشته این همه جمعیت برای دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن رژیم صهیونیستی به میدان بیایند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست ها به‌شدت در هراس هستند و انتظار چنین مقاومتی را نداشتند زیرا مدعی بودند اگر همه ارتش های کشورهای عربی با یکدیگر متحد شوند قادر نیستند ما را شکست دهند، اما بیش از چهار ماه توسط رزمندگان حماس در سرزمینی که تحت محاصره آنها و زیر بمباران و بدون پدافند است، گرفتار شدند.

وی افزود: یکی از فرماندهان حماس گفته که 70 درصد قابلیت های نظامی آنها هنوز دست نخورده مانده است و باید دید چه تدبیر حکیمانه ای به کار گرفته اند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: روح حاج قاسم شاد که تربیت‌یافتگان مکتبش همچنین بلایی بر سر دشمن شماره یک نه تنها مسلمانان بلکه تمام بشر آوردند.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع رژیم صهیونیستی می گوید ما با یک قوم وحشی روبه رو هستیم، ادامه داد: آنها فلسطینی های با اصالت را قوم وحشی و خودشان را متمدن می دانند؛ نمی دانند که امروز نفرت از صهیونیست ها و آمریکایی ها به بالاترین حد در 75 سال گذشته رسیده و در اوج است، بازنده اصلی این میدان چه در عرصه نظامی، امنیتی، عملیات روانی و رسانه ای صهیونیست ها و برنده فلسطینی ها هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می بینید علیه جمهوری اسلامی بسیج شده اند و جنگ ترکیبی راه اندازی می کنند، این را می دانند که نگاه امام راحل، رویکرد انقلاب اسلامی و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از فلسطینی ها بود که آمریکایی ها و صهیونیست ها را به این روز سیاه انداخت.

وی افزود: کسانی که نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل بودند، از ترس افکارعمومی جرات حمایت از آنها را ندارند و پرونده صلح و سازش و برقراری ارتباطات برای آنها بسته شده است؛ افکار عمومی پشتیبان مردم فلسطین و انقلاب اسلامی به عنوان الهام بخش جبهه مقاومت است.

سردار شریف تصریح کرد: رزمندگان مقاومت یمن پس از پیروزی در یک جنگ هفت ساله به صحنه آمدند، آمریکایی ها و انگلیسی ها را در کمک به صهونیست ها زمین‌گیر کردند و به طور رسمی اعلام شد بیش از 50 فروند از کشتی های سوخت رسان به صهیونیست ها متوقف، منهدم و مجبور به تغییر مسیر شدند.

وی ادامه داد: امسال چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم و ملت ایران در گام دوم انقلاب شاهد درخشش بیشتر این سرزمین و الهام بخش آن خواهیم بود؛ دشمنان ما نیز سرافکنده تر از گذشته خواهند شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان باوجود همه تهدیدات، سرمایه گذاری ها و تحریم ها برای متوقف کردن انقلاب و به عقب راندن انقلاب با شکست روبه رو شدند و این مرهون همه شهدای عزیز است.

وی گفت: بیشترین عملیات روانی و رسانه ای دشمن در سال های گذشته علیه حاج قاسم سلیمانی و کاری که این شهید می کرد، بود، خیلی هجمه علیه حاج قاسم می کردند، غافل از اینکه سردار سلیمانی شعاع امنیت پایدار کشور را گسترش داد و اجازه نداد دشمن دستشانشن به سرزمین مادری و انقلاب برسد.

سردار شریف افزود: آنها اذعان کردند ما داعش را برای بر زمین زدن انقلاب اسلامی طراحی کردیم و پس از حزب بعث صدام، مهمترین سرمایه برای به بحران کشاندن ایران همین داعش بود که در نزدیکی مرزهای ایران، قرار بود شروع به کار داعش در ارتفاعات جاسوسان باشد، اما با هوشمندی فرزندان شما در سپاه پاسداران و شهادت بیش از 70 کماندو، منطقه پاکسازی شد.

وی تاکید کرد: مردمی که برای شرکت در عزاداری و عرض ارادت حاج قاسم آمدند، با بمبگذاری و طراحی صحنه به شهادت رسیدند؛ آنها چه می خواهند بگویند، مصاحبه ها و گفت و گوهای خانواده شهدا را ببینیم و دست تک تک آنها را می بوسیم که چه جانانه دشمن را با ادبیات گفتمانی خودشان ناکام گذاشتند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: باوجود همه جریان سازی های دشمن علیه حاج قاسم، شما شاهد حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و اظهار ارادت به این مرد الهی و سرباز ولایت و مردم ایران بودید؛ مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام قدر آنها را می دانند.

وی تصریح کرد: شرایط ما امروز رو به بهتر شدن است و شاهد آن کینه دشمن است؛ مردم قدرشناس ایران دشمن را وادار به اعتراف به اشتباه در مقابل عظمت این ملت و رهبری حکیمانه می کند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

کرمان آماده میزبانی از پیرغلامان

فرمانده سپاه کرمان: روابط عمومی‌ها از ارکان مهم امیدآفرینی هستند

استاندار کرمان: تعدد سامانه‌ها به گره کار مردم تبدیل شده است

دیدار امیرعبداللهیان با خانواده زندانی ایرانی در عراق

نخست‌وزیر قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه به بن‌بست رسیده است

اعطاء 80 هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در 3 نقطه از کرمان

شهداد گرم‌ترین شهر کشور

کنترل 20 میلیون متر مکعب آب سیلاب در آبخیزداری بم

20 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کرمان اعلام شد

حقوق سربازان باردیگر افزایش یافت

جزئیاتی از کشف یک آسیب‌پذیری در مرورگر گوگل کروم

سوخت‌گیری با کارت شخصی به 80 درصد رسید

خانواده شهید زاهدی با رهبر انقلاب دیدار کردند

سفر وزیر صمت به کرمان

هشدارسطح زرد هواشناسی کرمان

یارانه کشاورزان با صدور اسناد مالکیت قطع نمی‌شود

توقیف 3 خودروی شوتی حامل 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهنوج

تصادف محور کرمان _ دهبکری با 3 فوتی

مرحله دوم انتخابات در اوج سلامت، امنیت و دقت برگزار شد

آغاز 7 روز بارندگی از فردا؛ رگبار و باد شدید کشور را فرا می‌گیرد

انهدام باند سارقان در فهرج

کاهش 100 درصدی تصادفات در محور‌های مواصلاتی فهرج ـ زاهدان

باند قاچاقیان موادمخدر صنعتی در بم منهدم شد

رشد 30 درصدی معوقات بانکی در کرمان/ تشدید برخورد با بدهکاران دانه‌درشت

از قند و شکر دوری کنید

امسال به تعداد زیادی از ایثارگران واجد شرایط زمین واگذار می‌شود

جدیدترین کتاب انتشارات سورمه رفسنجان رونمایی می‌شود

حواصیل هندی برای نخستین بار در قم رصد شد

72 هزار معلم امسال جذب می‌شوند

بهره برداری از 2 مدرسه در فهرج

انهدام باند سارقان با کشف 17 فقره سرقت در بم

تعلل در ساخت بیمارستان عنبرآباد، منجر به تشکیل پرونده در عدلیه شد

استاندارد کرمان سه دستگاه تجهیزات تفریحی را در انار پلمب کرد

حماس: 7 گور جمعی، شاهدی بر وحشیگری اشغالگران علیه ملت فلسطین است

ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان/خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است

پورعباس با حکم رئیس‌جمهور سرپرست سازمان ملّی سنجش شد

پاسخ به چند سوال رایج درباره مصرف شیر

چرا روشنایی در خانه مهم است؟

بازرسان استاندارد به مدیران‌خودرو رفتند

بازرسان استاندارد به مدیران‌خودرو رفتند

آسیب شدید به جمجمه، شایعترین علت مرگ موتورسواران

آسیب شدید به جمجمه، شایعترین علت مرگ موتورسواران

هشدار دامپزشکی کرمان در خصوص بیماری تب کریمه کنگو

محمدعلی علومی درگذشت

قاتل خاموش جان نخبه مازندرانی و پدرش را گرفت

مسجد شیخ لطف الله، اثری شگفت انگیز از دوران صفویه

خشم بهاری را کنترل کنید

چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟

اهمیت خواب را جدی بگیرید